Petu

Oma valokuva
Tampere, Finland
Parikymppinen Tamperelainen selittää elämästään. Siihen kuuluu kaikenlainen sekoilu, valokuvaaminen, lisää sekoilua ja temmellystä kaveriporukan kesken. Ongelmia tuottaa teatteriopinnot, keliakia ja ylimääräiset "nyt napsahti Juhaa leukaan" -vahingot, eikä kummilta päähänpistoilta voi koskaan välttyä.

lauantai 28. syyskuuta 2013

Aamuin ja illoin.

Ansku oli meillä yötä, kahteltiin The Great Gatsby. Oli kyllä ihan aisteja hivelevä elokuva. Vaikkei mikään ihan super, kyllä suosittelen syysillojen viihdyttäjäksi.

Tänään kävin Rauhaniemen rannassa kuvailemassa, kerta toi Siljan kamera mulla yhä on.












Sitten, kun ulkona alko sataa vettä, sipsuttelin sisälle. Ja satuin innostua kuvaan kaikki ne lempparijutut meidän kämpästä.


 Mun ite tekemä (ja failaama) unisieppari - ja Jaffaa!

 Meidän makkarin ovi ja siivouskaappi on saanut aikanaan korttipäällysteen.

Mun peilistä löytyvät valokuvat ja Palefacen nimmari.

Lisää jaffaa, keittiön herbsit ja aito 70-luvun verho, sekä ihana ihana Pulp Ficton.

Olkkarin ja makuuhuoneen verhot, oon Vallila -fani.

 Mun aina vaan enemmän kasvava orkidea ja isän viinakaappi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

protesti