Petu

Oma valokuva
Tampere, Finland
Parikymppinen Tamperelainen selittää elämästään. Siihen kuuluu kaikenlainen sekoilu, valokuvaaminen, lisää sekoilua ja temmellystä kaveriporukan kesken. Ongelmia tuottaa teatteriopinnot, keliakia ja ylimääräiset "nyt napsahti Juhaa leukaan" -vahingot, eikä kummilta päähänpistoilta voi koskaan välttyä.

keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

You're out.

Eilen kahveilin Saaran kanssa. Ei olla nähty aioihin, ja oli kiva jutella. Poikkesin sitten Vero Modasta hakeen paidat, joita olin jo pitkään kahtellu.
En oo ihanihan varma että uskallanko pitää tätä päällä. Tai siis kun se on selästä aivan aivoin. Pitsinen.
Ja vaikka yleensä pukeudunkin ihan miten itteeni huvittaa, muista välittämättä, oon silti aika epävarma ulkonäöstäni, johtuen mun koosta.
Noh, ehkä mä uskallan tätä pitää, ainakin nyt kun lähen kirjastoon lukeen.
Ostin samalla kertaa valkosen, sen alla pidin kuitenkin eilen toppia.


2 kommenttia:

  1. Kyl kehtaat pitää toi on hieno ja sopii sulle!c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä hittoo, en ollu edes huomannu sun kommenttia, sori Petsku ):
      Mutta kiitos, oon mä kyllä sitä sitten jonkin verran uskaltanu pitää.

      Poista

protesti