Petu

Oma valokuva
Tampere, Finland
Parikymppinen Tamperelainen selittää elämästään. Siihen kuuluu kaikenlainen sekoilu, valokuvaaminen, lisää sekoilua ja temmellystä kaveriporukan kesken. Ongelmia tuottaa teatteriopinnot, keliakia ja ylimääräiset "nyt napsahti Juhaa leukaan" -vahingot, eikä kummilta päähänpistoilta voi koskaan välttyä.

torstai 14. kesäkuuta 2012

Logging in...

Jei. Oon ollu nyt pari päivää taas kuvaamassa tuota Nuorkan pienryhmä jutskua, Just the way you are -nimistä. Ihanaa olla niin elävien ja ilosten tyttöjen seurassa. Ihan niinkun mulla olis sellanen viitisen kappaletta pikkusiskoja, jotka vaan on täydellisiä.

Oon luvannu etten julkase mitään kuvia, mutta onneksipa onneksi Ansku oli mukana.
Ja mun on myönnettävä että mä olen onnekas kun mulla on näin kaunis ystävä jota saan kuvata mieleni mukaan.











































Ja tokihan joku nimeltämainitsematon ANSKU onnistu saamaan mutkin kameran etupuolelle...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

protesti