Petu

Oma valokuva
Tampere, Finland
Parikymppinen Tamperelainen selittää elämästään. Siihen kuuluu kaikenlainen sekoilu, valokuvaaminen, lisää sekoilua ja temmellystä kaveriporukan kesken. Ongelmia tuottaa teatteriopinnot, keliakia ja ylimääräiset "nyt napsahti Juhaa leukaan" -vahingot, eikä kummilta päähänpistoilta voi koskaan välttyä.

torstai 10. toukokuuta 2012

Huihaihiisi.

No kamalaa, en oo tännekkään mittään laittanu, vaikka kauhiasti kaikkea on parin kuun sisällä tapahtunu.
Joten laittelen vaan randomeja kuvia, teidän viihdytykseksenne...

Ensinnäkin Anni täytti 18 My Little Pony'sien merkeissä. Onnee Annius.


Sitten, oltiin joskus Hanuleirillä Rajalassa.



Hih, Hessu teki mulle tyynyliinan.

Ja mä tein Hessulle.

Ja Ansku teki itelleen - mun avustuksella ;'DD

Ja sitten myö on vietetty ensimmäistä kesäpäivää rannalla - vaikka oli silti koleeta...

lupasin arskalle pistää tämän..




Meillähän on ollu vaikka mitä, esimerkiksi VAPPU.
 vannon etten ole kuollut, enkä sammunut, vaan kuuntelen kigston wallia - sillä on tuommonen vaikutus...

ANSKU-KETTU TÄYTTI 18 <3
Siksi hieman kiusaan sitä... Tässä matkan varrelta:

Ansku on maailman upein malli, joten kiitos <3






















muistahan skusku-rakas, että olet tärkeä minulle.

5 kommenttia:

  1. Petu, vaikka olisinkin tärkee sulle, ni ei mulle nyt sentään tällasta kunnianosotusta tarvii tehdä :D Toisin sanoen: YÄK PETRA MISTÄ LÖYSIT NOITA KUVIA!??!?!
    Voi kauhee 8''D

    VastaaPoista
  2. voi mussu, yritin ettiä ne kuvat jotka on hirmusia, mutta et hyppää kaivoon niitten takia 8''DD

    VastaaPoista

protesti