Petu

Oma valokuva
Tampere, Finland
Parikymppinen Tamperelainen selittää elämästään. Siihen kuuluu kaikenlainen sekoilu, valokuvaaminen, lisää sekoilua ja temmellystä kaveriporukan kesken. Ongelmia tuottaa teatteriopinnot, keliakia ja ylimääräiset "nyt napsahti Juhaa leukaan" -vahingot, eikä kummilta päähänpistoilta voi koskaan välttyä.

sunnuntai 8. tammikuuta 2012

Ruoansulatus vaivaa?

Tänään ulkona on ihan helvetin hieno sää. Pakkasta löytyy, lunta myös. En nää näyttöäni kunnolla, koska aurinko paistaa parvekkeen ikkunoitten läpi, olkkarin ikkunan läpi suoraa mun huoneeseen ja suoraa näytölle, ja heijastuupa vielä omasta ikkunastani suoraa silmiin. Mutta ihan totta, älkää luulko että mä valittaisin.
Heräsin sitten tänään oikein aikasin, jotta pääsin kuvaan vielä kun aurinko paistaa. Ja pääsinkin, ja kuvasinkin ja ihanaa, pakkanen pisteli nenässä ja lumi narsku jalkojen alla, aivan ihanaa kyllä - kunnes kaaduin ja housut repes, mutta se ei haitannu, kun mulla oli uus, pitkä takki. Ja kyllä, näytän lyhytjalkaselta. Aina. 








Ja sitten kuvasin hieman asuinympäristöäni Pakkalankulman kuningaskunnassa.

Tässä on meidän piha.
 Tässä on bussipysäkki miltä mä lähden kaupunkiin.
 Meidän talo näkyy taustalla, tokaylin parveke on meidän.

 Mun huoneen näköala maatasolta :DD

Ja koska kaikkia kinosti, niin taidan jatkaa elämistä.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

protesti